Seo açısından backlinkin önemini bilmeyen yoktur. Kaliteli, Prsi yüksek alakalı sitelerden alacağınız backlinkler ile Google de kısa sürede yükselebilirsiniz. Daha önceki yazılarımda backlink ve backlink kaynakları hakkında ayrıntılı bilgi vermiştim. Bugün ise aranızdan 2 kişi sitesinin tanımını Sekeno‘da paylaşıp ücretsiz Pr3 backlink kazanma şansına sahip olacak.

3 yılı aşkın bir süredir Sekeno’da paylaşımlar yapıyorum. Şuan Sekeno’da bulunan yazıların tamamı özgündür. Yani kazanan arkadaşlar özgün ve kaliteli bir blogdan ücretsiz backlink almış olacaklar. Sitelerinizi tanıttığımız yazı anında Google’de index alır ve iyi bir sıraya gelir. Tanıtım yazısı fırsatını kazanmak için ise tek yapmanız gereken bu yazıyı sosyal hesaplarınızdan paylaşmak! Şimdi gelelim ayrıntılara:

ücretisiz tanıtım yazısı

  • Çekilişe katılmak için bu yazıyı şu sosyal ağlarda paylaşabilirsiniz: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest
  • Paylaşacağınız her bir sosyal ağ için bir çekiliş hakkı kazanacaksınız.
  • Paylaşım linklerini aşağıdaki yorum kısmına yazmalısınız.
  • Kazananlar hem bu blogda hemde mail ile duyurulacaktır. Bu yüzden yorum yazarken sürekli kullandığınız bir mail adresini veriniz.
  • 2 asıl 2 yedek kazanan olacaktır. Kazananların 3 gün içerisinde iletişime geçmemesi halinde hakları sırası ile 1. ve 2. yedeklere geçecektir.
  • Yarışma 31.08.2014 saat 23:59 sona erecektir. 01.09.2014 tarihinde kazananlar açıklanacaktır.
  • Çekiliş cekilisyap.com sitesi aracılığıyla yapılıp resim ve video kaydı paylaşılacaktır.
  • W*rez, adult vb legal olmayan sitelerin çekilişe katılması kesinlikle yasaktır!

Tanıtım Yazısı Kuralları

  • Ücretsiz tanıtım yazısı kazanan arkadaşlar site tanıtımını kendi yazmalılar.
  • Yazınız mutlaka özgün olmalıdır.
  • Yazınızda bir adet görsel, bir adet anchor text ve birde site adresinizi yazabilirsiniz.

Tüm katılımcılara bol şans diliyorum arkadaşlar.


Çekilişin 2 katılımcısı oldu. Dolayısıyla ikinizde kazanmış oldunuz tebrik ederim. Sitelerinizin tanıtım yazılarını gönderin en kısa sürede yayımlayalım.