woocommerceBugün WooCommerce‘de yaşadığım bir sıkıntıyı ve çözümünü anlatmak istedim arkadaşlar. Benim temamda ana sayfaya son eklediğim ürünler geliyordu. Birçok temada böyle sanırsam. Ama ben belli başlı ürünlerin yada belli bir kategoride bulunan ürünlerin ana sayfamda yer almasını istiyordum. Birkaç web master formunda nasıl yapacağımı sordum ama cevap gelmedi maalesef. Bende uğraş uğraş kendimde bir çözüm buldum. Şimdi gelelim nasıl yaptığıma.

İlk önce ana sayfam yapmak için bir sayfa oluşturdum. Sayfa editöründe üst kısımda bir alışveriş sepeti butonu var. Bu butona tıkladığınız zaman SKU / ID kodu ile ürünler seçeneğini tıklıyoruz. Ekrana şöyle bir kod gelecek: [products ids=”” skus=””] İsterseniz bu kodu direk alıpta kullanabilirsiniz. Şimdi ids=”” kısmında tırnak işaretleri arasına ana sayfada göstermek istediğiniz ürünlerin idlerini girin. Böylece istediğiniz sıralama ile istediğiniz ürünleri ana sayfada gösterirsiniz. Ayrıca bu sayfayı istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz. Ben kendi sitemde ürünler hakkında genel bilgiler verdikten sonra çok satan, çok bakılan vs. gibi başlıklar altına yukardaki kodu yerleştirerek ürünlerimi sergiledim. Böyle yapınca sitemin çoğul tıklanma oranınında arttığını fark ettim. Umarım sizinde işinize yarar. İyi Satışlar.

sayfa üst kısmı ürün ekleme

Ürün idlerini öğrenmek için Ürünler kısmına girin arkadaşlar. Fareyi ürün üzerine getirdiğiniz zaman id numarası görünecektir.

ürün id öğrenme

