hızlı adamBünyamin Kapıcıoğlu: (HızlıAdam Yazarı) 2005 yılından buyana blog yazıyorum. HızlıAdam’ı ise 2013 Ağustos ayında oluşturdum.
İlkokula başlamadan para saymayı öğrenmiş ve mahallede oyuncaklarını satarak ticarete başlayan biri için yazılabilecek en güzel konusatış-pazarlama olur diye düşündüm. Biyomedikal cihaz teknikeri olmama rağmen, Türkiye’nin en iyi bilişim eğitimleri veren akademisinde; pazarlama departmanında çalışıyor olmam da bu düşüncemi destekler niteliktedir.
HızlıAdam’ı oluşturmadan önce stratejimi belirlemiştim. İş dünyası, satış, pazarlama, kariyer incelikleri, kişisel gelişim ve iletişimkonularını işleyecektim. Bu konularla ilgilenecek kişilerin de iş dünyasında rakiplerini geride bırakmak isteyen araştırmacılar olacağını düşündüm. Bu yüzden okurlarıma Hızlı Adamlar demek istedim. Dolayısıyla blog adresi  hizliadam.com olarak belirlendi. Anlayacağınız: takipçilerim tarafından bana giydirilen Hızlı Adam gömleği aslında ziyaretçiye hitap eden bir mahlastır.
Zaman içersinde blogların tıpkı sosyal paylaşım platformları kadar önemli olduğunu ve profesyonel firmaların da micro bloglar oluşturduğunu gözlemlediğimde kategorilerime BLOG MEDYA başlığını da eklemiş bulundum.
Bugünlerde blog dayanışmasına destek vermek için takip edilesi bloglar listemi oluşturuyor ve birçok blog yazarına destek olmaya çalışıyorum.
Belirli bir potansiyele ulaşmış blog yazarları ile karşılıklı misafir içerikler oluşturuyor ve yayınlıyoruz.
Kendimle ve yaptıklarımla ilgili ufak bir açıklamadan sonra hizliadam.com hakkındaki yorumları tecrübeli blog yazarlarına bıraktım. Kuralımız 1 cümle ile hizliadam.com’u özetlemekti fakat özgün içerik oluşturma konusunda eşsiz olan blogcu arkadaşlarım zaman zaman bu kuralı ihlal etmekte hiç çekinmedi 🙂

Tecrübeli Blog Yazarlarının Gözünden HızlıAdam.Com:

 
Kerim Potuk: İş dünyası, kişisel gelişim, pazarlama; konu ne olursa olsun her yazısında insana yeni bir bakış açısı kazandırıyor.
Mustafa Türk: Çok hızlı bi adamın bloğu. Bünyamin Beyi tanıdığım günden beri ne zaman bloğuna girsem yeni bir yazı muhakkak oluyor. Hızlılığını kıskandığımı söyleyebilirim. Kendi hızını çok güzel pazarlıyor. Birden fazla cümle oldu ama noktaları kaldırıp yerine virgül koyarsak hiç belli olmaz 🙂
Safiye Yaşar Erdiger: Hızlıadam,  ilginç, maceracı ve güldüren bir blog.
Mehmet Cabar: insan odaklı yazıları ile iş veren, işçi ve iş arayanlar arasındaki iletişimin ve etkileşimin maksimum faydalı olması için çeşitli alanlarda yazılar içeren kaliteli bir kitaptır.
Vural Egemen Sarıgöz: Blog dünyasında özgün ve güncel olmak hizli olmaktan geçer. Hizliadam.com bunu başarabilmiş nadir bloglardandir. Rekabet hız ister…
Evde Yazar: Hızlı karar verip hızlıca sonuca bağlıyorsunuz. Örnek mi, misafir yazar olmak istediniz, olur dedim, hemen yazıyı gönderdiniz.
Bu da hoş bir şey 🙂
Tufan Akyol: Hızlı adamın hızlı bloğu (sevgili kardeşim direk başlığı tahmin etti)
Çağrı Mustafa Alkan: Hangi noktasınsan hangi işe yarar bilginin çıkacağını bilemediğiniz, iş dünyasının inceliklerini sürprizlerle dolu bir şekilde önümüze seren blog
SEKENO Blog Yazarı Seyfettin Bozkurt’a ve Makalede Adı Geçen Tüm Blog Yazarlarına Teşekkür Ederim.
HızlıAdam.Com’u ziyaret etmek için tıklayın>> İş Dünyasında Rekabet Hız İster
