severek takip ettiğim bloglarSekenoyu açalı yaklaşık 3 yıl oluyor. Bloguma her zaman zevkle içerik girdim ve yazdıklarımın okunduğunu görmek beni her zaman mutlu etti. Blogumu ilk açtığımda baya acemiydim. Saçma sapan konular ilgisiz içerikler derken sekeno her telden çalan bir bloga dönecekti. Zaman içerisinde diğer blogları takip ederek blogculuğun ne demek olduğunu anlamaya başladım. Artık bende ciddi anlamda bir blogumun olması için çamalamaya başladım ve belli başlı konularda yazmaya başladım, eski içeriklerin de birçoğunu sildim. Bu süreçte hit kaybı yaşadım ama asıl önemli olanın ziyaretçi çekmek değil sürekli takipçiler ve işe yarar içerikler olduğunu anladığım için pekde üzülmedim. Artık bloguma güncel ve işe yarar bilgiler girmeye çalışıyorum ama üniversite nedeniyle internetten uzaklaşmak zorunda kalıyorum. Bu durum oldukça canımı sıkmış ve içimdeki yazma isteğini azaltmıştı ama birkaç gün önce blogumun Hızlı Adam tarafından mimlenmesi ve hakkımda yazdıkları gururumu okşadı ve yazma isteğim yeninden geldi diyebilirim. (İlgili yazı: Türkiye’nin En İyi Blogları [Mim] ) Bugün bende Hızlı Adamın mimine karşılık vererek severek takip ettiğim blogları paylaşıyorum:

Blog Hocam: Profesyonel blogculuğun ne demek olduğunu Blog Hocam sayesinde öğrendim. Blog hocam her zaman benzersiz ve güncel içerikler girerek bana ve birçok kişiye ilham kaynağı olmuştur. Bu blogla tanıştığım günden beri hergün girer ve yeni bir yazı var mı bakarım. Blogger, seo ve daha birçok konuda mükemmel içerikler bulabilirsiniz. Özellikle blogger kullanıcıları mutlaka takip etmeli. Serdar Kara şu sıralar başka işlerle meşgul olduğu için blogunu güncelleyemiyor ama o işlerini hallettikten sonra tekrar blogunu eskisi gibi güncelleyeceğini umuyorum.

Srgz Blog: Vural Egemen Sarıgöz tarafından yazılan Srgz Blogun webtasarım ve teknoloji içerikli konularını severek takip ediyorum. Kendi özgü tarzıyla Vural Hocamda yenilere örnek olan bir blogcu. Ayırca misafir olduğum ilk ve şuan tek blog. (1 Günde 2 Katı Hit!) Blog adresi: srgz.blogspot.com.tr

Hızlı Adam: Bünyamin Kapıcıoğlu’nun iş dünyası ve pazarlama hakkında yazdığı enfes makaleleri zevkle okuyorum. Hızlı Adamı diğer bloglardan ayıran özelliği makelelerinin her zaman eğlenceli olması. Hızlı adam hakkında daha fazla bilgiyi ise burdan bulabilirsiniz: HızlıAdam Blog ve Hızlı Yazarı Kimdir?

Cryptosam: Cryptosam seo bloguda diğer başarılı bloglar gibi kendine has bir tarzı olan bir blog. Diğer birçok seo blogundan farklı ve yararlı bilgiler paylaşıyor Samet Yiğit. Şuan başka projeleri olduğundan sanırsam blogunu güncelleyemiyor ama yeni makalelerini sabırsızlıkla bekliyorum.

Aykut Özdemir İnşaat Blogu: İnşaat mühendisliği okuduğum için ilgiyle takip ettiğim bir blog. Benim gibi inşaat bölümü okuyanların çokça faydalanağını düşünüyorum.

M. Serdar Kuzuloğlu: Serdar Kuzuloğlu kişisel blogunu sürekli güncel tutarak bir çok konuya değiniyor. Bu blogda severek yakip ettiğim bloglardan biri.

Okumuş Amele: Blog dünyasına yeni adım atmış arkadaşımın blogu. Şuan yeterli içerik olmasa da zamanla teknoloji ve oyun konularında yazacağı makaleleri sabırsızlıkla bekliyorum. Blog Adresi: okumusamele.blogspot.com

Bugün severek takip ettiğim blogları sizlerle paylaşdım. Şimdide bu mimi okumuş ameleye paslıyorum. Senin de en sevdiğin bloglar listeni bekliyorum Kasım.

