Sosyal ağlar SEO’ nun ayrılmaz bir parçası haline geldi. Siteniz ne sitesi olursa olsun sosyal hesapları mutlaka açılıp düzenlenmeli. Ben de bir süre önce yaptığımız e-ticaret sitesi için Twitter hesabı açtım. Fakat sonraki girişimde Twitter hesabımın kilitlendiğini gördüm. Bazen ortada hiçbir şey yokken hesabınız askıya alınabiliyor.

Hesabımın tekrar açılması için sesli onay kodu alıp girmem istendi. Bende numaramı yazdım hemen aradılar. Fakat söyleneni bir türlü anlamıyordum. O kadar çok giriş yaptım ki daha sonra tekrar denemem istendi. İnternette çözümünü arayınca da bir sonuca ulaşamadım.

Sonraki gün tekrar deneyip söylenenleri tek tek yazdım. Bana şuna benzer bir kod verdiler: 2.45348-2.77166-2.57421-2.567862

Bu kodun en sonundaki 6 haneli sayıyı girince hesabım tekrar açıldı. Yani size en son söylenen “2.567862 ” sayısının sonunda ki 6 haneyi yazmanız gerekiyor. Kodu yazdıktan sonra Twitter hesabınız tekrar açılacaktır. Böylece Twitter sesli arama onay kodu sorununu çözmüş olacaksınız.

