Blogumu kurduğum günden bu yana insanlar için faydalı içerikler girmeye çalışıyorum. Genelde WordPress ve SEO ile alakalı konularda yazdım. Takipçilerimin sorularını cevap verebilmek için kendimi her zaman geliştirdim.

Bugüne kadar sorulan sorulara hiç bir karşılık beklemeden cevap verdim. Sık sıkta ücret karşılığında WordPress kurulumu, tema kurulumu gibi işler isteyenler oldu. Bende bu tür işleri daha sağlıklı yapabilmek adına Bionluk üyeliği oluşturdum. Bundan sonra bu tür talepleriniz için Bionluk profilimimden bana ulaşabileceksiniz. Oldukça uygun fiyatlara WordPress işlerinizi yapıyor olacağım. Şuan için aşağıdaki işleri yapıyorum. Zamanla yeni işlerde eklemeyi düşünüyorum.

WordPress Kurulum İşleri

Sizin için SEO uyumlu WordPress kurulumu yapıyorum.

  • Sitenizi WordPress ile kurarak SEO ayarlarını yapıyorum.
  • wordpress.org’dan seçeceğiniz bir temanın kurulumunu ücretsiz yapıyorum.
  • İstediğiniz herhangi 3 eklentisinin kurulumu yapıyorum.

WordPress sitenizi en geç 2 iş günü içerisinde kurup teslim ediyorum. Kurulum ücreti ise sadece 20 TL. Ayrıntılı bilgi için: https://bionluk.com/sekeno/profesyonel-wordpress-blog-sitesi-kurarim-38218

WordPress Eticaret Sitesi Kurulumu

Bildiğiniz gibi blogumda WooCommerce konusunda da yazıyorum. Eğer sizde WordPress ile bir eticaret sitesi kurmak istiyorsanız bana ulaşabilirsiniz. Sadece 20 TL’ye SEO ayarları yapılmış bir Eticaret sitesi kuruyorum. Ayrıntılı bilgi için: https://bionluk.com/sekeno/wordpress-ile-eticaret-sitesi-kurarim-39019

Eğer yapmamı istediğiniz başka WordPress işleri de varsa bana bildirin lütfen.

